9 motive să faci cursul de social media de la Dalles Go

Când am citit despre cursul de social media, într-o postare la una din bloggerițele preferate, mi-am zis „UAU!”, de ăsta am eu nevoie. Prin ianuarie, Miruna mărturisea că, datorită acestui curs, reușise să-și ridice foarte mult pagina de facebook a blogului său. Așa am descoperit acest curs ținut de Monica Jitariuc la Dalles Go, un curs ce durează doar 12 săptămâni (o singură zi pe săptămână). Spun „doar” pentru că acum, după ce s-a încheiat, mi se pare că a trecut foarte repede deși la acel moment mi s-a părut că e prea mult. A început în februarie și s-a încheiat în mai, credeți-mă că nici nu știu când a trecut.

Trecând peste introducere aș vrea să vă spun ce am învățat eu la acest curs și dacă a meritat toți bănuții pe care i-am dat. Nu am să vă aduc argumente științifice sau cine știe ce statistici dar am să prezint perspectiva mea, a unui om cu doi copii acasă, cu un job și cu un blog dar suficient de interesat de acest tort numit Social Media. Ca să fac lucrurile și mai simple am să enumăr 9 motive (atâtea mi-au ieșit la număr) pentru care merită să înveți și să știi mai multe despre comunicare dacă petreci mai mult de 8 ore/zi în mediul online.

  1.  În primul și în primul rând vreau să vă spun că Monica este un profesor excelent. Nu mă refer doar la backgroundul ei profesional, despre asta se găsesc info și pe net, dar e un om mișto de la care ai multe de învățat. E și frumoasă, are carismă, fără aere, o prezență foarte plăcută într-un cuvânt. E drept că timp de 3 ore vorbește fără suflare, îți vine informație pe bandă rulantă, abia dacă apuci să notezi 2-3 chestii, dar sigur-sigur îți intră și ceva în cap.

  2.  Cunoști oameni faini, îți faci prieteni noi offline. Toți colegii mei de curs sunt oameni tare frumoși, cu preocupări atât de diverse, de la care m-am inspirat în toate orele de curs. Și chiar dacă, poate, nu te mai întâlnești cu ei vreodată, tot contează că ai interacționat cu oameni noi. Repet, vorbesc strict din perspectiva mea, de om cu o rutină clară și fixă: job-casă, casă-job. Deci foarte importante aceste momente extra domestice.

  3.  Nici nu știi când trec cele 3 ore de curs, e o perioadă interactivă scurtă dar intensă în care acumulezi multă informație nouă, ajungi acasă, o digeri și începi să pui în aplicare fără să-ți dai seama.

  4.  Ai șansa să vezi și să asculți profesioniști în domeniu pentru că Monica aduce invitați din domenii variate. La noi au fost prezenți așa (în ordinea numerelor de pe tricou): Adriana Diaconu, care ne-a vorbit despre publicitatea pe facebook – tipuri de Ads, strategii, măsurători. Apoi i-am avut invitați pe Mugur Pătrașcu de la Screen Native care ne-a vorbit despre youtube – mi-a plăcut foarte mult. În cadrul aceleiași ore am avut și un vlogger, așa l-am descoperit pe Mariciu, așa am descoperit o mică-mică parte din lumea vloggerilor. La un alt curs a venit Cristi Ignat de la Canopy care ne-a vorbit despre adwords (aici am un piculeț de regret că nu ne-a vorbit despre SEO, ar fi fost ocazia perfectă).

  5.  Mi-am făcut cont de Instagram și am început să-l folosesc intens și uite așa am conștientizat pe ce canale media mă mulez eu cel mai bine, atât cu blogul cât și cu târgul Love Yard Sale. Am început să-mi folosesc canalul de youtube, am început să fac filmulețe și să le public. Mai bine-zis, am început să am curaj să fac filmulețe și să le public. Am realizat că nu am pierdut nimic neavând cont de twitter și linkedin, de fapt conturi am dar nu le folosesc.

  6.  După câțiva ani de ezitări mi-am deschis pagina de facebook pentru blog și am reușit să-i redefinesc scopul. Acum mă străduiesc să formez comunitatea și am de muncit nu glumă.

  7.  Mergând la acest curs am realizat că a face social media este o meserie de sine stătătoare, poți câștiga bani frumoși din asta dacă simți că ți se potrivește.

  8.  Am primit tone de informații, studii de caz, surse de inspirație, surse foto, foarte multe chestii interesante legate de acest domeniu. Am învățat și aflat foarte multe lucruri noi, am învățat foarte multe cuvinte noi și sensul lor, în social media desigur. Monica a avut grijă să ne pună la dispoziție foarte multă documentație și ne-a impulsionat prin câteva concursuri interne cu premii ce au constat în cărți de specialitate. Nu, eu nu am câștigat nicio carte. :))

  9.  Cred că cel mai mare câștig al meu este faptul că am devenit mai organizată, mai structurată, mi-am propus obiective, am un scop mai clar a ceea ce vreau să fac cu blogul mai ales. Mă străduiesc zilnic să pun cap la cap toate informațiile primite, să le direcționez în beneficiul meu și să iasă ceva fain.

Recomand din toată inima acest curs, sunt încă foarte multe de spus dar ar însemna să scriu ore-n șir și v-aș plictisi. Poate că am enumerat niște motive banale dar sunt argumente subiective și personale și poate mai sunt oameni așa ca mine care nu prea știu cu ce se mănânca social media. Tot ce pot să spun e că eu aș mai face o dată.

Următorul curs de social media de la Dalleg Go va începe pe 14 iunie, mai mutle detalii aflați AICI.

Și pe Marie Claire sunt trecute câteva informații despre curs, adică AICI.

Despre Monica Jitariuc puteți citi mai multe AICI.

Eu zic să vă grăbiți spre înscriere dacă simțiți că aveți nevoie să știți mai multe despre canalele media de comunicare, dacă vreți să vă creșteți blogul sau micul business.

Multă baftă!

Surse foto: SplitShire și Pexels

Save

Save

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *