Moschino și obsesia pentru gențile simbol

La ediția Love Yard Sale din 11-12 martie a fost de vânzare o geantă Moschino în formă de pachet de țigarete care m-a trimis cu gândul instantaneu la Andy Warhol și al său Pop Art. Am fost inspirată de acea gentuță, care nu știu dacă era originală sau nu, nici nu contează în contextul de față, dar și de imaginea genții Moschino în formă de hârtie igienică postată de mine ieri pe pagina FB și am căutat cât de multe imagini am putut să vă relev și vouă până unde merge obsesia brandul italian Moschino pentru gențile simbol. În vocabularul fashionistelor se folosește termenul “statement” dar cum mie nu-mi prea place acest cuvânt prefer să cred că se potrivește mai bine termenul simbol pentru a reflecta intenția designerului italian.

Așa cum Andy Warhol s-a afundat complet în obsesia de a reprezenta obiectele din jurul său, total ignorate de toate curentele artistice de până la acel moment, tot așa Moschino a dat genților forma obiectelor față de care noi înșiși ne creăm dependență: țigări, fast-food, pastile, plastic până la cutii-colete, tuburi de spray colorat sau șosete.

Din punctul meu de vedere Moschino rămâne unul din brandurile cele mai curajoase și creative în materie de genți. Poți fi îmbrăcat în cel mai banal mod cu putină dar dacă pui o poșetă tipic Moschino nu ai cum să nu te remarci.

Vouă vă plac? Ați purta așa ceva?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *