Ce le mai dau copiilor să mănânce la micul dejun și un FREEBIE pentru voi care să vă ajute să planificați mesele dimineața

Sincer? Am pierdut șirul zilelor de #stauacasa cu copiii.

De ce? 

Nu că ar fi trecut prea multe iar eu, de multă treabă ce-am avut, nu le-am mai ținut șirul. 

Pur și simplu am vrut să închid ochii și să nu mai țin cont cum și în ce fel trec zilele. În ultimele două zile nu m-am simțit în apele mele, motiv pentru care am trecut la întăriri externe: vitamine și magneziu.

În schimb, am apucat în aceste zile să fac ceva ce-mi propusesem, un layout atractiv, sper eu, pentru a nota mesele zilelor unei săptămâni.

În această ultimă săptămână care a trecut, am descoperit cât de liniștitor este să ai mesele planificate. Eu practic am scăpat de corvoada întrebării: „azi ce mai mâncăm?”.

Nu este prima oară când planific mesele, desigur. Am mai făcut-o și în perioade „normale”, însă nu eram atât de consecventă în a le respecta. De data aceasta nu am lăsat loc de negocieri.

Împreună cu fetele (soțul nu se bagă), stabilim ce mâncăm la cină pe următoarea săptămână. De regulă, soțul face cumpărăturile sâmbătă dimineața, iar noi vineri seara stabilim ce pofte avem pe următoarea săptămână.

Acum lucrurile au stat diferit. Adică am fost nevoite să ne gândim în avans cu 7 zile ce vrem și vor să mănânce dimineața, la prânz și seara.

Vă spun, e cumplit dacă nu ai mesele organizate. Cei cu copii presupun că-mi dau dreptate, mai ales în aceste vremuri.

Azi vreau să vă detaliez doar ceea ce ține de micul dejun pentru copii. 

Noi, adulții, avem cafeaua dimineață. Recunosc, nu luăm micul dejun. E sănătos sau nu, noi așa ne simțim confortabil.

Pentru fete e obligatoriu.

Azi e vineri, am făcut deja planul pentru următoarea săptămână, așa că vă las și vouă mai departe sugestiile și poftele noastre, poate vă inspiră, mai ales că sigur v-ați săturat să le dați doar lapte cu cereale. Zic și eu.

MIC DEJUN pentru copii

LUNI – Iaurt grecesc amestecat cu miere, cereale integrale (doar Eva vrea) și o mână de afine proaspete. Când nu avem afine sau fructe de pădure proaspete, apelăm la cele congelate.

MARȚI – Ceai (de mentă vor de regulă), pâine prăjită cu unt și gem (Mia preferă doar cu unt).

MIERCURI – Avocado frecat bine cu cremă de brânză, puțină sare și mărar sau pătrunjel. Îl mănâncă uns pe felii de pâine prăjită sau pe crackers cu roșii cherry.

JOI – Ou fiert moale pe care îl mănâncă astfel: felii subițiri de pâine unsă cu unt sunt înmuiate în gălbenușul moale.

VINERI – Lapte cu cereale care au ciocolată (recunosc că le dau și așa ceva pentru că e pasiunea lor).

SÂMBĂTĂ – Avocado amestecat cu banană și roșcove sau cacao. Un fel de ciocolată sănătoasă, zice Mia.

DUMINICĂ – Ou ochi sau poșat cu puțin unt topit și pâine.

Cam așa arată la noi un meniu de mic dejun.

Dacă vă inspiră, vă rog să-mi lăsați un comentariu și să-mi spuneți.

Dacă aveți sugestii, iar vă rog să lăsați un comentariu , mi-ar prinde și mie bine.

Și acum SUPRIZA.

Am făcut pentru voi ceva care sper că vă place. Un Freebie, adică un cadou,  pe care-l puteți descărca dând click mai jos.

 

>> DESCĂRCĂ GRATUIT:  PLANIFICATOR SIMPATIC PENTRU MIC DEJUN PENTRU COPII  <<

La voi cum a fost săptămâna aceasta?

Dacă v-au fost utile informațiile și sugestiile oferite aici de mine, vă invit să dați subscribe la blog pentru a fi la curent cu alte articole, să mă urmăriți și pe facebook – AICI sau pe Instagram – AICI.

NU UITAȚI, urmează să revin cu un planificator săptămânal pentru toată familia. Stay Tuned! Stay Safe!

 

 

Acest articol face parte din campania #CampanieColectivă, inițiată de comunitatea #DigitalParentsTalks denumită #JurnalDePrevenție

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *