Mopiel si teapa
Sunt foarte sucarita. Am vrut sa fac o fapta buna cumparand de la producator local si m-am fript. Acum o luna de zile am gasit pe site-ul fabricii romanesti de incaltaminte Mopiel niste cizme foarte dragute, comune, banale dar ceva ce-mi doream. Multe modele de pantofi le gasisem dragute pe site. Stiam de Mopiel pentru ca, vorba, aia, suntem vecini, Mopiel avand fabricuta in Ramnicu Sarat, aproape de Focsani. Piele piele, pret rezonabil drept pentru care am purces la comanda. In scurt timp sunt sunata de un reprezentant al fabricii pentru confirmarea comenzii. Un om amabil cu care am discutat inclusiv despre masurarea talpii piciorului dar care mi-a spus ca acest model se face doar pe comanda si timpul de asteptare este de o luna de zile. Am acceptat…si am asteptat cu nerabdare.
A trecut si luna. Ieri a sunat curierul sa-mi livreze marfa. Am deschis cutia si am ramas blocata. Am zis ca e o greseala in prima faza, dar nu ca totusi seamana cu ce am comandat ce amvazut pe site si parca nu sunt ele, totusi…Am deschis febril poza produsului dorit de mine si am inceput comparatia. In primul rand erau cu o masura mai mare. Doi, ale mele aveau fermoar, cele din poza nu. Trei, taieturile sunt foarte proaste, facute in doru lelii. Si patru, 5, 6…aspectul lor general era infiorator, ceva mai urat eu nu am vazut. Cred ca se desluseste asta in poze. Parca au fost facute la misto si totusi, au avut 30 de zile la dispozitie.
Am sunat imediat sa remediez situatia. Din pacate nu se poate face nimic. Doar sa le returnez si sa-mi primesc banii in decursul unei alte luni de zile, pentru ca deh acestea sunt regulile. Asa ca, teapa mea cu Mopiel ma face sa ma gandesc de doua ori inainte de a mai comanda de la un producator local. Trist!
Am omis sa precizez ca transportul de tur si retur sunt suportate exclusiv de mine, clientul. Si uite asa am cheltuit 40 lei pe nimic.
Stimata Doamna,
Sunt Mihaela Ionita responsabila cu vanzarile produselor care se fac la comanda in Mopiel. Am citit comentariile dumneavoastra si as vrea sa fac urmatoarele precizari:
1. Cand ati sunat “imediat sa remediati situatia” ati vorbit chiar cu mine, si am stabilit sa mergeti la magazinul din Focsani sa primiti banii (PRIMA dumneavoastra MINCIUNA); nu ati ajuns la magazin, si banuiesc ca nici nu doreati acest lucru, pentru ca singurul scop al dumneavoastra era denigrarea si nu rezolvarea problemei.
2.Nu v-a spus nimeni ca in cazul in care doriti sa returnati produsul veti primi banii in 30 zile. Aceasta A DOUA MINCIUNA a dumneavoastra nu e specificata pe site in “termeni si conditii”, dupa cum noi o putem dovedi cu documentele contabile ale persoanelor care au returnat marfa si carora li s-a facut plata in 1-5 zile lucratoare de la primirea coletului cu perechea returnata.
3.In cazul retururilor inregistrate in trecut, am platit si contravaloarea transportului, lucru verificabil in inregistrarile noastre contabile. Aceasta e A TREIA MINCIUNA.
4. Colegul meu v-a sunat pentru clarificari, i-ati raspuns prima data, ati spus ca nu puteti vorbi in acel moment, iar apoi , vi s-au dat 3 telefoane, la interval de aproximativ o ora intre apeluri, iar dumneavoastra nu ati raspuns, ceea ce arata ca NU ATI DORIT SOLUTIONAREA PROBLEMEI, SINGURUL DUMNEAVOASTRA SCOP FIIND DENIGRAREA. Si acest lucru il putem dovedi cu lista apelurilor efectuate de pe numarul colegului meu.
Avand in vedere cele de mai sus, va rog sa stergeti aceasta postare cu continut denigrator, in care ati postat 3 miciuni, miciuni pe care le putem demonta documente. In conditiile in care refuzati acest lucru, va informam ca ne rezervam dreptul de a va actiona in instanta pentru denigrare si minciuna.
Nu in ultimul rand, aproape ca nu-mi vine sa cred ca exista persoane atat de josnice ca dumneavoastra. Va doresc ca Dumnezeu sa va daruiasca maturitate si intelepciune.
Numai bine,
Mihaela Ionita
Stimata doamna Ionita,
Am sa va raspund punctual la acuzatiile emise:
1. Cand ati sunat “imediat sa remediati situatia” ati vorbit chiar cu mine, si am stabilit sa mergeti la magazinul din Focsani sa primiti banii (PRIMA dumneavoastra MINCIUNA); nu ati ajuns la magazin, si banuiesc ca nici nu doreati acest lucru, pentru ca singurul scop al dumneavoastra era denigrarea si nu rezolvarea problemei.
Tind sa cred ca ma confundati, nu mi-a spus nimeni ca as putea sa merg la Focsani pentru a-mi lua banii returnati. De altfel nici nu stiam ca exista un magazin Mopiel in Focsani. Mai mult, eu locuiesc in Bucuresti.
2. Nu v-a spus nimeni ca in cazul in care doriti sa returnati produsul veti primi banii in 30 zile. Aceasta A DOUA MINCIUNA a dumneavoastra nu e specificata pe site in “termeni si conditii”, dupa cum noi o putem dovedi cu documentele contabile ale persoanelor care au returnat marfa si carora li s-a facut plata in 1-5 zile lucratoare de la primirea coletului cu perechea returnata.
Ba bineinteles ca mi s-a comunicat prin telefon de colegul dvs, Radu Marius. Chiar dumnealui mi-a spus care sunt conditiile de returnare a produselor Mopiel, iar banii urmeaza sa intre in cont la mine in termen de 30 de zile, dar ca face tot posibilul sa se rezolve mai rapid. Atasez si print screen la site-ul Mopiel la conditiile de returnare a produselor unde se precizeaza clar ca in termen de 30 de zile sunt returnati banii. Ceea ce nu se precizeaza, este ce se intampla in cazul in care produsul livrat nu corespunde cu comanda? Insa pot confirma, intr-adevar, ca banii mi-au intrat in cont mai devreme de termen, ceea ce e un plus pentru dvs.
3. In cazul retururilor inregistrate in trecut, am platit si contravaloarea transportului, lucru verificabil in inregistrarile noastre contabile. Aceasta e A TREIA MINCIUNA.
Aici iar tind sa cred ca va adresati unei alte persoane, eu nu am mai comandat online la Mopiel pana acum. Deci nu cunosc detalii despre acest aspect. Dar tot in acel print screen este subliniat cu rosu conditiile in care se returneaza produsele Mopiel si ca transportul este suportat de client. Chiar colegul dvs mi-a explicat acest aspect. La fel, nu se precizeaza nimic referitor la produs neconform!
4. Colegul meu v-a sunat pentru clarificari, i-ati raspuns prima data, ati spus ca nu puteti vorbi in acel moment, iar apoi , vi s-au dat 3 telefoane, la interval de aproximativ o ora intre apeluri, iar dumneavoastra nu ati raspuns, ceea ce arata ca NU ATI DORIT SOLUTIONAREA PROBLEMEI, SINGURUL DUMNEAVOASTRA SCOP FIIND DENIGRAREA. Si acest lucru il putem dovedi cu lista apelurilor efectuate de pe numarul colegului meu.
Este adevarat ca dupa ce am scris articolul am fost sunata de catre un reprezentat Mopiel, iar discutia a fost asa cum ati descris-o. Vreau doar sa fac precizarea ca apelul colegului a venit intr-o perioada de sarbatori si nu raspund la toate apelurile, nici macar de la tata. Si nu in ultimul rand imi rezerv dreptul de bun simt de a raspunde la ce apeluri vreau eu.
Si, in definitiv, daca faceti referire la o problema, care ar fi de fapt aceasta?
Avand in vedere cele de mai sus, va rog sa stergeti aceasta postare cu continut denigrator, in care ati postat 3 miciuni, minciuni pe care le putem demonta documente. In conditiile in care refuzati acest lucru, va informam ca ne rezervam dreptul de a va actiona in instanta pentru denigrare si minciuna.
ACUM, dupa ce v-am raspuns punctual la afirmatiile gratuite, va pot spune ca NU intentionez sa sterg articolul de pe blogul Ladypink in care imi arat nemultumirea fata de produsul Mopiel. Este dreptul meu de a ma exprima liber asupra oricarui subiect doresc, nu vreau sa creez nici un precedent, ar insemna sa ma autocenzurez. Nu am si nu am avut nici un interes sa denigrez Mopiel, singurul interes a fost sa imi cumpar o pereche de cizme pe care mi le doream. Din pacate rezultatul nu a fost cel scontat, primind o pereche de cizme diferite fata de imaginea prezentata in cadul magazinului dvs. online. Din punctul meu de vedere produsul a fost unul defect, neconform cu realitatea, fapt pe care il pot demonstra cu poze.
Daca eram de rea credinta asa cum afirmati (ba ma mai faceti si mincinoasa, ceea ce inseamna calomnie), conform legii(ca tot doriti sa ma actionati in judecata) am dreptul si la despagubiri pentru produse neconforme/defecte(Legea 240/2004, republicata in 2008). Nu am cerut si nu cer acest lucru, dar cu tot respectul fata de producatorii locali in general si fata de Mopiel in special, imi pare rau sa spun, am fost foarte dezamagita de produs si nu imi permit sa mint cititorii.
Cu speranta ca veti intelege situatia mea va doresc o mai atenta supraveghere a produselor care ies din fabrica Mopiel.
La cat mai multe vanzari.
O zi frumoasa!
Cu respect,
Laura Bucur
Stimata Doamna,
Da, v-am confundat, intr-adevar.
Asta nu justifica urmatoarele puncte:
1. Pozele afisate de dumneavoastra, cu acele margini albe, care, evident, nu sunt asa, sunt o facatura. Puteti sa mergeti la orice depozit de piele si sa verificati pielea. Pielea neagra nu are sectiune alba, ca si coala de hartie, asa cum reiese din articolul dumneavoastra.
2. In termeni si conditii nu scrie de 30 zile plata pentru retur, iar ceea ce sustineti ca vi s-a spus la telefon e cuvantul dumneavoastra impotriva cuvantului colegului meu; colegul meu nu are nici un interes sa sustina altceva decat ceea ce se intampla in activitatea de zi cu zi. Dumneavoastra da.
3.Da, produsul pe care vi l-am trimis ARE IN PLUS UN FERMOAR, si asta il face sa fie ALT PRODUS; vina noastra intr-adevar!Ponderea perechilor returnate este de 3-5% ( si aceasta pondere se poate vedea in documentele contabile).Din punctul nostru de vedere aceasta pondere nu justifica termenul de “tepari” cu care ne-ati catalogat.
4. Asa cum dumneavoastra aveti dreptul sa cereti despagubiri pentru produse neconforme, si o puteti face, asa avem si noi dreptul la imagine.”Libera exprimare” va da dreptul sa ne faceti tepari pentru acest incident, e adevarat.Si noi avem dreptul sa ne protejam imaginea. Dumneavoasta prin fotografiile “expresive” postate, prin minciuna cu termenul de plata in cazul returului, prin aerul ironic-batjocoritor in care ati redactat textul, asta ati facut. Ati denigrat imaginea unei institutii care incearca cu destula greutate sa formeze oameni, sa cladeasca o structura de lucru de pe urma careia noi, colectivul Mopiel, ne castigam painea cea de toate zilele.
5.Consideram in continuare ca nu suntem tepari, iar daca nu exista alta cale, atunci nu avem ce face si ne vom vedea in instanta. Nu o spun cu bucurie, ca numai de procese nu avem timp. Insa nu putem accepta ca munca grea depusa de un colectiv, munca imperfecta, e adevarat, sa fie denigrata, in numele “liberatii de exprimare”.
6.Doresc sa va informez ca fiecare retur e verificat pentru a vedea daca noi am gresit sau clientul are pretentii mult peste posibilitatile noastre. Si de fiecare data, in urma analizei, luam anumite decizii, chiar avem proceduri in acest sens. SI interesul nostru este sa nu avem clienti nemultumiti, chiar daca se intampla sa gresim.
Numai bine,
Mihaela Ionita
Buna ziua,
Citesc si ma minunez…!Unde s-a ajuns pentru o pereche de incaltari? Am cumparat doua perechi de pantofi de la Mopiel, in cursul anului trecut. Prima mi-a fost buna, a doua nu. Eu am ales anapoda marimile, mai ales ca pe site au si un ghid de marimi, perfect valabil! Pantofii aveau calapoade diferite si nimeni nu mi-a reprosat nimic.I-am facut la comanda prin urmare am asteptat in total o luna de zile la prima pereche si doua saptamani dupa ce i-am schimbat( adica mi-au facut acelasi model in doua saptamani). Pentru primul model am asteptat ceva mai mult insa am fost de acord, mai ales ca-i comandasem in noiembrie si a venit iarna asa ca nu m-a deranjat sa-i primesc in ianuarie. Sunt foarte multumita de pantofii achizitionati, ba chiar al doilea model e mult mai frumos in realitate decat in poza de pe site. Calapoadele sunt bune, pantofii comozi, eleganti si raportul calitate- pret este sigur supraunitar! Persoanele cu care am discutat( ma refer la angajatii de la departamentul relatii clienti) sunt deosebit de amabile si dau dovada de un bun- simt cum rar gasesti. Cand am primit a doua pereche, chiar i-am sunat sa-i felicit pentru calitatea si eleganta lor. Nu dati cu pietre in oameni care muncesc si fac o munca de calitate! Discutam despre o mana de oameni, tineri in majoritatea lor, care incearca sa faca ceva aici, in Romania. E un capat de tara un fermoar pe care nu l-am cerut? As spune ca nu. Eu n-as cumpara o gheata fara fermoar, de exemplu. Si oricum nu cred ca vi s-a adresat cu aroganta personalul de la Mopiel pentru ca nici cu mine n-au facut-o desi puteau sa-mi reproseze ca eu am ales gresit marimea, ceea ce era adevarat. Intentionez sa merg candva la fabrica pentru a-i cunoaste. Mi-au facut o impresie foarte buna si sper sa o pastrez! Daniela Jipescu
Buna ziua , eu comnad la Mopiel de ceva vreme , am recomandat si altora si au fost multumiti de produsele primite , personalul super ok .m-au sunat daca a trebuit intarziata comanda din cauza culorilor alese de mine , numarele au corespuns ..eu sunt multumita de MOPIEl calitatea produselor este ok nu mai zic de pret ..
Buna ziua, am citit toate comentariile si as vrea sa – mi spun si eu părerea…..si eu am comandat incaltaminte de la Mopiel si chiar sunt f multumita de calitate , sunt lucrate bine si sunt f comode ….sa nu mai vorbim si de prețuri….
MOPIEL=calitate slaba
incaltamintea cu talpa Vibram e ceva mai scumpa, dar nu are nici o legatura cu adevarata talpa Vibram, care se poate gasi cam la acelasi pret sau mica diferenta…sunt doar niste kitsch-uri vandute de Mopiel.
Ceea ce am afirmat pot demonstra cu 3 perechi produse achizitionate de la ei, la 2 perechi bocanci tip Grisport cusaturi foarte proaste (s-au descusut in zona calcaiului)…intamplator am si chitantele. Intre timp mi-am achizitionat alte produse acelasi stil, calitate net superioara, diferenta infima de pret, n-am avut nici o problem…si sunt purtate intensiv.
Nu sunt afirmatii in sens denigrator sau cu vreo intentie ascunsa de a pata imaginea cuiva, e doar adevarul unui client care a platit un pret corect pentru o calitate corecta, atat.
Cu respect, Aldea Sorin!
Buzau
Buna citesc si ma minunez ,sincera imi cer mi de scuze fata de angajati mopiel.am. facut comanda de o pereche de papuci care sunt dementiali.am fost foarte reticienta la primirea produsului , dar acuma dupa jumatate de an foartemultumita. Recomand cu i credere….
Buna,
Si eu am comandat o pereche de cizme de la Mopiel si nu sunt deloc multumita.
In primul rand cizmele au niste pete rosii pe ele care dau foarte urat, am incercat sa le sterg insa nu dispar si in al doilea rand, cand am scos piciorul din ele sosetele mele erau negre in zona calcaiului.
Nu am patit niciodata asa ceva. Nu recomand!
Buna,
Am comandat 2 perechi de incaltamninte Mopiel pana acum (pantofi, respectiv ghete) si sunt foarte multumita de ele.
Tocmai am mai comandat doua perechi si sper sa aiba aceeasi calitate.
Pe de alta parte, sunt convinsa ca pot aparea si nepotriviri/greseli sau chiar calitate mai slaba la unele produse. Pot confirma ca mi s-a intamplat chiar cu produse de la firme mult mai scumpe (pantofi Ana Cori a caror talpa s-a tocit vizibil dupa o purtare de doar 2 ore, cizme Lasocki care s-au descusut dupa 1 luna si jumatate).
De aceea, cred ca trebuie sa avem grija si sa nu catalogam o experienta singulara ca fiind practica generala, sau sa aplicam etichete defaimatoare, mai ales in conditiile in care oamenii se straduiesc sa rezolve lucrurile favorabil.
Referitor la plata transportului si returului suportata de catre client, e o regula a majoritatii site-urilor de comert online. Sunt putine cele care asigura returul gratuit al produselor.
De aceea, cred ca toti ne asumam acest risc in momentul in care plasam o comanda, daca citim toate conditiile referitoare la livrare/retur.
Toate cele bune!
Buna ziua,
Eu astept de 20 zile banii pentru un retur !
Uau! Nu-i ok, nu-i ok deloc! Ai luat legătura cu ei?
Buna ziua! a trecut aproape o luna si inca nu am primit banii pentru perechea returnata.
Bună, Cornelia. Trebuie să citești termenii și condițiile de retur. Am înțeles de la mai mulți oameni că sunt probleme dar eu zic să le sesizezi și să iei legătura cu ei. Multă baftă în rezolvarea problemei.
Ai dreptate, Dana. Unii clienți pot fi mulțumiți, alții, nu. Inclusiv eu mi-am cumpărat de la Râmnic vreo 2 perechi cu care nu am avut probleme, asta înainte de problema cu comanda online. Se pare că aici au totuși deficiențe, trebuie să-și pună la punct întreg sistemul de vânzări online. Pe de altă parte, dacă o vor ține tot așa, doar ei vor avea de pierdut.
Mopiel =dezastru Am comandat de pe site 3 perechi de încălțăminte .cizmele mi au fost trimise greșit in loc de 39 au pus 38 . Iar ghetele i am rugat sa le schimbe cu o alta mărime. După ce am dat telefoane cu greu mi a răspuns cineva la telefon.au zis ca fac retur și nici in ziua de azi nu am primit schimbul! A trecut o săptămâna. Au zis ca revin cu telefon dacă și mărimea la cizme și dimpotrivă ,și au schimbat nr de telefon de pe site! Nu răspund la e-mailuri etc sunt foarte dezamagita de modul in care vând produsele
Mihaela, nu-mi vine să cred că după 4 ani situația de la Mopiel este identică. Nu înțeleg de ce nu se schimbă nimic. Îmi pare rău de cele întâmplate și sper să se rezolve totuși.
Zi frumoasă!
am comandat si eu cizme de la mopiel si sunt foarte multumita.piele de calitate,model deosebit,talpa moale cu care nu aluneci.recomand cu incredere.marimea se potriveste.bravo echipei de la mopiel.
Revin cu rectificări și scuze . Mi am mai încercat norocul și am sunat acum 3 zile . Mi s a răspuns la telefon, și chiar mi au făcut schimbul . Multumesc d nei care a înlocuit o pe cealaltă la telefon, cred ca au fost probleme din cauza acelei persoane și nu a Mopiel! Produsele sunt drăguțe și de calitate!! Totuși la partea cu online ul trebuie lucrat!
Cred că folosirea cuvântului “țeapă” pentru situația descrisă de dumneavoastră este un cuvânt foarte dur. Vă asumați anumite întârzieri când faceți comanda online și e posibil să apară și greșeli sau neînțelegeri. De aici până la “țeapă”scris cu litere mari în condițiile în care firma v-a returnat banii în condițiile afișate pe site … Am căutat cu Mopiel pe Google din alte considerente și am fost dezamăgită cum poate cineva cu intenții declarate de a susține producția românească să scrie așa ceva. Din fericire eu știu despre ce e vorba dar dumneavoastră faceți un rău de dragul a ce?!?
Bună, Tatiana. Din punctul meu de vedere, acest atribut nu este dur deloc. Deși incidentul s-a petrecut în 2015, îmi amintesc foarte clar cum s-au petrecut lucrurile și la cum a fost abordată și nerezolvată situația mea. Așa am simțit eu în acel moment. Poate s-au mai schimbat lucrurile între timp, nu știu. Eu sper să da, pentru că au mari lacune în zona de PR și marketing ale brandului.
Sa comand , sa nu comand …?
Citind comment-urile anterioare… sunt total bulversata si ma intreb daca aceste neajunsuri au fost rezolvate oare de catre firma, sau nu le pasa .
Nu pot sa nu ma intreb daca nu cumva REBUTURILE se livraza celor ce comanda on-line ?!
Sincer, nu știu ce să-ți recomand. Eu zic mai bine să mergi până la Buzău sau până la un magazin de-al lor din București. De fapt, depinde și de unde ești. 🙂
Dar eu nu aș command online. Să ne spui aici care e rezultatul.
Mopiel are produse de o calitate foarte proasta.
Am cumparat, cand a fost un sezon de reduceri, 3 perechi de sandale.
ABSOLUT TOATE s-au rupt la prima purtare.
Bună, Cătălina.
Îmi pare rău că ai avut acest ghinion. Dacă din 2015, de când am scris eu articolul, nu s-a schimbat nimic la Mopiel, e grav. Păcat pentru că au potențial.
Mopiel are produse de o calitate execrabila si facute in bataie de joc. Intr-o perioada de reduceri, am cumparat 3 perechi de sandale de la ei, fiind incantata ca le-am gasit la un pret foarte bun.
Absolut toate s-au rupt la prima purtare. Numai ca eu sunt genul de om caruia ii este lehamite sa faca scandal si am lasat de la mine. Am pierdut niste bani, dar am invatat o lectie.