Un mic review despre crema de zi Lancome

Sa trecem la lucruri mai serioase si sa va mai spun si cate ceva. Azi aduc in prim plan un produs cosmetic, recent achizitionat dupa indelungi ezitari, e vorba de crema de zi Lancome Hydra Zen Neurocalm. Cu totii stim ca un produs ce apartine unei case, precum Lancome, este scump, asa si cu aceasta crema care in comert depaseste 200 lei, dar eu am avut, sa zicem, “avantajul” de-a o lua la un pret mult mai mic, adica 150 lei (nu e fake, e chiar un tester). Intotdeauna am avut reticente in ceea ce priveste produsele beauty de intretinere foarte scumpe, nu acord prea mult credit “calitatilor” exagerate ce sunt promovate si cu care ni se iau ochii (defect profesional poate), dar nu cred ca exista o crema de fata care sa faca minuni. Unele ti se potrivesc tenului, altele nu, unele au o textura placuta, altele nu, dar sa platesti triplu pentru un produs care nu face o diferenta esentiala mi se pare un pic cam prea mult. Dar am vrut sa incerc si am testat-o.

Buuun, Lancome Hydra Zen cica este un produs “special conceput pentru inlaturarea oboselii si ridurilor”, adica daca o folosesc imi dispare oboseala dupa o noapte, sa zicem, pierduta? iar ridurile la randul lor se vor estompa? Ma buseste rasu, dupa 2 saptamani de folosire zilnica nu vad niciun rezultat spectaculos si sincera sa fiu, nici nu am intinerit potrivit unei alte calitati cum ca ar avea la baza o formula conceputa pentru intinerirea si improspatarea tenului. Ce-mi place la crema Lacome intr-adevar este textura usoara si placuta, aspectul catifelat al pielii dupa folosire si…cam atat. Voi ati incercat produse cosmetice scumpe care nu v-au placut?

lancome

0 comments on “Un mic review despre crema de zi Lancome”

  1. camelcutza says:

    Nu e vorba de neplacut, doar ca nu am sesizat vreun efect miraculos comparativ cu alte produse de pe piata ceva mai ieftine. Am avut de la shiseido eye moisture recharge, si sincera sa fiu nu mi s-a parut diferit de crema de ochi de la elmiplant. Ambalajul e mai pretentios si mirosul mai delicat, dar efectele sunt aidoma.

  2. Laura Bucur says:

    exact Camelia (sper ca nu gresesc numele), asta am si vrut sa spun. cand am luat crema asta o colega mi-a spus ca n-am ce face sa arunc banii pe Lancome cand produsele noastre (vezi Ana Aslan) sunt la mare cautare afara…dar am zis sa incerc 🙂

  3. camelcutza says:

    Camelia it is:d. Ca idee, exista creme pentru riduri scumpe, care chiar isi merita banii. Pe mine ma enerveaza snobismul asta prost, pentru ca de exemplu toate femeile mor dupa oja opi, care costa 45 de ron. Dureaza 7 zile, exact ca cea flormar, care costa 5 ron. Dar noua ne place sa ne laudam ca avem opi pe unghii. Si nici nu exista diferente de culori, sa zici ca cele flormar sunt urate…

  4. ionelia says:

    🙂 Intimplarea face sa-mi fi explicat un chimist de ce e diferenta de pret intre produsele cosmetice: din cauza nivelului de puritate a ingredientelor folosite ( si altfel spus, a cantitatii de reziduuri mai mari sau mai mici in urma sintezei lor pt productia cremei/rujului etc). Eu am primit cadou o crema de ochi “murad” (www.murad.com pt curiozitate) care intr-adevar face ce scrie – scoate cearcanele cam intr-o jumatate de ora de la aplicare; insa lista de exemple se opreste aici, din pacate (si mai mult, la noi e exagerat de scumpa fata de SUA)… Gerovital/Farmec si Apidermin cred ca isi fac banii oricind!

  5. Laura Bucur says:

    Da Ionelia, stiu ce zici, problema e ca multe dintre aceste produse sunt vandute ca avand efecte miraculoase si nici pe departe nu e asa. De Murad nu stiam, m-am uitat acum pe site si daca e asa cum spui tu atunci e de incercat crema anticelulitica 😀

  6. ionelia says:

    degeaba e produsul in sine “miraculos”, mai depinde si de genetica utilizatorului… ca si la medicamente – nu toata lumea are reactie buna la aceeasi schema de tratament; si cind te gindesti ca pe vremuri “cocoanele” isi dadeau cu smintina pe fata si seu de oaie pe buze, cind era ger :-))

  7. ana says:

    ha, tocmai mi-am cumparat si eu dupa f lungi ezitari o un demachiant si o crema shiseido – ca sa vad daca e vreo diferenta fata de ana aslan-urile mele de fiecare zi :). inca nu le-am desfacut, inca ma pregatesc emotional pentru o piele mai luminoasa :))). am citit insa mai demult ca trebuie sa folosesti un produs cel putin 2-3 luni inainte sa iti poti da seama daca functioneaza sau nu… in 2 saptamani nu ai cum sa te astepti la cine stie ce schimbare.

    parerea mea este ca daca pielea nu e hranita in primul rand din interior, din alimentatie, all the shiseido in the world n-o sa faca nimic. anyway, eu imi pun toate sperantele in noua mea crema, doar e cea mai mare investitie cosmetica pe care am facut-o vreodata :))

  8. Laura Bucur says:

    Ana si la mine crema asta reprezinta una din investitiile semnificative in materie de creme de zi de aceea poate ca asteptarile mele au fost prea mari :)) deocamdata ma multumeste dar nu cred c-o voi cumpara si a doua oara 🙂

  9. maria says:

    despre creme nu ma pot pronunta pentru ca prefer cele cu ingrediente simple, cat mai putin rpelucrate … “tehnologie” inseamna muuulte chimicale si altele asemenea. Insa pot spune despre make up. Eu am incercat un rimel un pic mai scumputz de la Estee Lauder si sincer… la el am ramas de atunci. Am simtit diferenta mare de calitate.

  10. Laura Bucur says:

    heeei mariaaaa, bine ai venit si pe aici pe la mine! 😀 la produsele de make up lucrurile stau un pic diferit, adica sunt de acord cu tine, un fard de brand sau un rimel de casa (asa cum l-am descoperit eu pe Dior) este net superior unuia mai accesibil ca pret.

  11. yetutza says:

    e foarte buna crema… se vad rezultate

  12. roxana says:

    Buna. Interesant articolul. Si eu am primit o crema din asta cadou, dar cred ca este un face. Arata bine si cutia si borcanasul, dar crema in sine are un miros destul de neplacut si trandafirul de pe capac si dunga argintie de pe capac se sterg, daca zgarai cu unghia. La tine tot asa e? Nu stiu daca sa o folosesc sau nu…:(…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *