Branduri gigant au ales să-și modifice sigla în perioada coronavirus în semn de solidaritate

Lumea pe care o știam dispare.

Distanțarea socială, izolarea, pandemia sunt subiecte fierbinți care au determinat branduri gigant internaționale să ia atitudine la nivel de identitate vizuală.

Având în vedere că știu cât de important este un manual de brand pentru un conglomerat corporativ, în sensul că un manual are niște reguli foarte stricte în a folosi sigla, apreciez decizia acestora de a-și redesena propriile sigle în această perioadă de distanțare socială. 

Solidaritatea care a luat naștere din cauza răspândirii coronavirusului în întreaga lume mă fascinează și mă bucură. 

Acum două seri am văzut la știrile Protv că cei de la K League din Coreea de Sud au schimbat logo-ul în această perioadă, punând o mască mingii. 

Așa mi-a venit ideea să vă arăt alte sigle mari care au suferit transformări în această perioadă.

Tot la postul tv mai sus amintit am văzut o știre similară, pe la începutul izolării, despre un alt club de fotbal din Marea Britanie. Dar nu am reținut care și nici că reușesc să-l găsesc acum.

Însă, vă pot prezenta mai jos unele din cele mai mari corporații care și-au modificat logo-urile în această perioadă de distanțare socială în semn de solidaritate cu umanitatea.

McDonald’s din Brazilia a fost printre primele branduri care şi-a schimbat sigla iconică. Au despărţit cele două arcade aurii în semn de solidaritate cu vremurile pe care le traversăm. Imaginea a fost postată pe pagina de Facebook a companiei.

Audi și Volkswagen au urmat imediat și au creat versiuni de distanțare socială ale siglelor lor.

 

Un panoul publicitar al Coca-Cola din Times Square, New York, promovează „Distancing Social” pe fondul focarului de coronavirus. Acolo chiar nu este o glumă. Sigla este însoţită de sloganul: „A păstra distanţa este cel mai bun mod de a rămâne conectaţi“.

Și brandul de echipamente sport, Kappa, a pus un spațiu între bărbatul și femeia care stau spate în spate în sigla originală.

Un alt titan în industria auto, Mercedez Benz decide să modifice logo-ul pentru a susține decizia guvernelor de a păstra distanțare socială pentru a reduce riscul de răspândire a celui mai mare flagel din timpurile noastre.

Din ce am mai citit, se pare că această decizie a marilor branduri de a-și schimba logo-ul a primit și multe critici pe motiv că “mărcile care proiectează logo-uri de distanțare socială au potențialul de a diminua severitatea situației prin care trecem”.

Later edit: Și Hyundai se alătură acestui demers. Iată noul logo.

 

Surse: Mediafax, CNN, Adevărul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *