După 7 ani de Love Yard Sale încă mai sunt lucruri de spus: de exemplu cum să arate un stander atrăgător care are șanse mai mari să vândă

Aș vrea să am o baghetă magică cu care să transform fiecare stander de la Love Yard Sale, să-l fac atrăgător și captivant.

Sau poate doar aș vrea ca cei care vin să participe la o ediție yard sale (nu doar la mine) să aibă în vedere că este important cum te prezinți și cum îți prezinți produsele aici.

Am în plan să scriu cele ce urmează încă de la finalul ultimei ediții de târg din iulie (2021) când două situații contrastante m-au pus pe gânduri.

Situația nr.1 

Una din expozantele din ziua de duminică venea pentru prima oară la Love Yard Sale, de fapt la un târg de acest gen. Mă contactase pe instagram. Îmi ceruse mai multe detalii și asta mi-a plăcut. Era „începătoare și avea nevoie de consiliere”, exact așa s-a prezentat.

Am ajutat-o cât am putut în măsura timpului meu.

În ziua târgului, în timp ce-și pregătea standerul, mi-a mai cerut un ultim sfat legat de prețurile pe care să le afișeze. Când a terminat de aranjat am venit să văd. Îmi pare rău că nu am apucat să-i fac poză, era fix genul ăla de stander de care-mi place mie să văd:

  • avea exact atâtea haine cât să stea umerașele lejer pe bară;

  • umerașele erau identice;

  • produsele, deși purtate, erau impecabile, călcate și aranjate chiar dacă fuseseră transportate;

  • câteva dintre articole, care i s-au părut expozantei banale, erau accesorizate cu câte o eșarfă sau un medalion, urmând să le dăruiască dacă le vindea;

Era un stander atrăgător, așa cum vezi în magazine.

Prețurile pe care și le propusese nu erau nici mari, nici foarte mici. Erau corecte. Nu am apucat să fac poze nici la produse pentru că le-a vândut, aproape pe toate, fără să exagerez.

Standerul arăta în genul celui de mai jos, care e tot de la o ediție Love Yard Sale din anii trecuți:

Situația nr.2

La aceeași ediție, doar că în ziua precendentă, am avut o surpriză mai puțin plăcută.

Cine participă la târg știe că eu cer poze cu produse la înscriere și că o condiție minimă este că „lucrurile trebuie să fie în stare bună și foarte bună, curate, călcate”.

De asemenea, cine vine la târg știe că eu caut printre standere produse cărora să le fac fotografii pentru social media.

Supriza a fost să descopăr un stander unde toate hainele erau boțite. Nu erau cute de la transportul de acasă până la târg, se vedea că erau cute vechi, făcute de la prea multe luni de stat împăturite.

Deși avea haine drăguțe, expozanta mi-a mărturisit că nu apucase nici să le spele, nici să le calce din motive care nici nu mai contează. Apreciez sinceritatea dar mai bine nu-mi spunea.

Standerul ei arăta în genul celui de mai jos:

Ce vreau să se rețină din acest articol este că deși e un târg yard sale, practic un loc unde se vând haine și produse purtate, acestea aparțin expozantului. Iar modul în care acesta se prezintă cu „marfa” cresc sau dimpotrivă scad șansele ca garderoba să fie căutată și vândută.

La înscriere, cele care vin pentru prima oară, mă întreabă: Eu o să vând?”. 

Nimeni nu poate garanta acest lucru. Dar sunt unele aspecte ce pot fi îmbunătățite și pot contribui la succesul unei garderobe prezente la Love Yard Sale.

Așa că REPET a nu știu câta oară, 3 aspecte cele mai importante sunt:

1.Umerașele cu hainele să fie cât mai optim așezate pe stander, nici prea multe, nici prea puține. Dacă sunt multe, hainele stau îngrămădite, cad ușor de pe umerașe și lumea nu are răbdare să le răsfoiască. Dacă sunt prea puține, lumea are senzația că nu are „ce găsi” acolo.

2. Umerașele să fie de același fel, indiferent ce model preferi. Umerașele de lemn sunt frumoase dar nu încap foarte multe pe stander. Dar nici cele de sârmă pe care le primești de la spălătorie nu sunt indicate, dau impresia de „ieftin”.

3. Hainele să fie etichetate cu preț, iar acestea să fie la pe toate produsele. De regulă, sugerez să se evite etichetele mici lipite de haine sau chiar de umerașe.

Dacă vei aplica aceste mici reguli, nu-ți va garanta nimeni că vinzi, dar cu siguranță vei avea un stander atractiv la care să se oprească lumea.

Ne vedem pe 14 – 15 august, în acest weekend, la U Cafe, la o nouă ediție Love Yard Sale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *