De ce-mi place mie BUZZStore
Nu mai țin minte când am început exact colaborarea cu BUZZStore, dar pot spune că e cea mai faină comunitate de ambasadori de brand din România.
Cine este acest BUZZStore și ce face el?
BUZZStore e o agenție de marketing care unește consumatorii cu brandurile și funcționează din 2013. Deci deja sunt 10 ani! Practic primești produse GRATUIT pentru testare și, în schimbul lor, “vorbești” online despre ele.
Cu această agenție poți colabora tu ca om sau tu ca brand.
Dacă ești persoană fizică și vrei să intri în comunitatea Buzzerilor, singura condiție pe care trebuie s-o îndeplinești este să fii activ în mediul online. Platformele sunt cele cunoscute: Facebook, Instagram, TikTok și un plus e să ai un blog.
Practic te înscrii pe site, completezi un chestionar și apoi îți alegi campaniile. Pasul următor nu mai ține de tine ci de BuzzStore. Cei de aici aleg persoanele potrivite (în funcție de chestionarul completat) pentru o anume campanie.
Mi-amintesc că m-am înscris când încă nu era Instagram, deci doar pe Facebook postam și am văzut la câteva persoane că testau niște produse noi pe piață. Știu că mi-am dorit mult să fac și eu asta, mai ales că aveam un blog de atâția ani, și-mi plăcea să-mi spun părerea despre diferite branduri testate de mine. Colaborarea nu a început chiar imediat, am așteptat ceva ani, parcă.
Dacă ești brand, lucrurile sunt simple. Detalii nu știu să dau dar probabil că-ți imaginezi.
Ce fac eu ca microinfluencer?
Văd o campanie nou lansată sau primesc un email de înștiințare și mă înscriu pe site unde completez un chestionar. Dacă sunt aleasă, primesc un email cu detalii de livrare despre colet. Totul este gratuit, nu plătești nici măcar transportul.
Vine apoi coletul acasă și-l desfaci. Majoritatea face unboxing, este cam primul pas pe care-l faci ca microinfluencer. Arăți oamenilor, comunității tale ce anume ai primit și ce urmează să testezi. Ce e fain e că nu (prea) contează nr de followers! Sau cel puțin nu atât de mult, contează doar să fii ACTIV.
Urmează partea puțin mai dificilă. Începi să testezi, să faci poze și să postezi. În colet primești un flyer cu instrucțiuni despre ce anume ai de făcut, câte postări, câte stories, ce hashtags să pui și așa mai departe. Există o perioadă definitivă în care trebuie să-ți spui părerea despre produse.
Ultimul pas ar fi să intri din nou pe site, să-ți încarci activitatea ta din online cu campania respectivă (adică pui linkuri, urci poze sau screenshots) și finalizezi cu un chestionar în urma căruia primești niște puncte. Aceste puncte le poți dona pentru o cauză socială (tot pe site sunt detalii, eu le-am donat) sau le poți transforma în bonuri cadou.
Ce alte beneficii COOL am avut ca Buzzer
E drept că activitatea mea în BUZZStore s-a intensificat în ultimii 2-3, maxim 4 ani. Probabil de aceea au început să apară și surprize plăcute. Nu știu.
Una dintre acestea a fost când mi s-a propus să fiu ambasador Yves Saint Laurent. Asta nu e campanie publică, sunt aleși doar câțiva oameni care să testeze și să promoveze produsele. Pentru mine a fost wow!
Am primit în 3 etape în decurs de 3 luni: 2 mascara, un fond de ten, un concealer, apoi 2 rujuri.
Acum se continuă campania și urmează alte 3 produse de make up. Acum am primit o paletă de farduri foarte, foarte faină!
Cele mai faine produse primite la testare
Am primit la testare 2 tigăi Tefal cu mâner detașabil. Sunt foarte bune, nu că nu aș fi știut de Tefal, dar am primit și provocări interesante de a găti niște rețete pe care le postam și automat mă înscriam în concursul pus la bătaie de Buzz.
Așa am primit cadou un cuțit Tefal.
Un alt produs foarte interesant a fost sifonul SodaStream de la Kitchenshop. Nu mă gândeam să existe așa ceva și cel mai probabil că nu l-aș fi cumpărat. Pot spune că a fost salvarea mea în zilele toride de vară.
O altă campanie faină a fost la produsele Matache Măcelaru care s-a desfășurat pe aria Bucureștiului, fiind totuși niște produse perisabile. De ce spun că mi-a plăcut? Pentru că eu nu sunt consumatoare de mezeluri și habar nu am ce să cumpăr dacă, să zicem, mi-e poftă sau vreau să le iau ceva fetelor pentru sandvichuri. Așa a descoperit Eva mea că-i place mușchiul file.
În ultimii 2 ani am avut ocazia să testez destul de multe produse diverse, de la produse de curățenie, la produse alimentare. Mi-a făcut plăcere atât să le folosesc cât să și vorbesc despre ele.
Despre BuzzBox
Ar mai fi BuzzBox-ul. Acesta e o cutie cu produse de la diferite branduri. Pe aceasta o poți cumpăra la o sumă modică chiar de pe site. Ea apare periodic, dacă nu mă înșel cam o dată pe lună. Eu am cumpărat-o o singură dată.
În încheiere, ca să răspund la întrebarea din titlu, îmi place BUZZStore pentru că îmi dă ocazia să descopăr produse pe care, poate, în mod normal nu le-aș cumpăra. Îmi place momentul ăla când primesc coletul și-l desfac. Câteodată e strecurată și câte o surpriză din partea brandului. Îmi place că mă provoacă să fac poze și postări interesante.
Așa că mulțumesc și La mulți ani, BUZZStore!